luni, 13 august 2012

nesatul

Ai perfecta dreptate si tocmai de aceea e nevoie de o mica si inofensiva discutie.. ca sa nu ne mai batem capul sa cautam un lucru in ceva inexistent. Ai devenit obiectul unor lungi nopti de framantari...
In aceasta seara, unde era posibila fericirea, unde iubirea putea exista o perioada (precum o vacanta de vara,) m-am cufundat in fericire si tristete, am scos totul din mine pentru a ma curata, pentru ca resturile infantile si insangerate ale unor vechi iubiri sa se inchida in cuprinsul unor coperti de piele si sa fie expuse publicului in spatele unor vitrine; pentru a face loc unei noi povesti, unei noi scrisori si unui nou univers.
Iti voi spune ca tu ai fost muza care a salvat o epava ca mine, care mi-a daruit gratie si zbor si mi-a permis un final la aceasta scrisoare.
Te voi gasi si te voi iubi cu tot ceea ce am, tocmai pentru ca am sezut emotionata atata timp in avion, privind pe geam la cat va dura zborul. Pot sa ma inalt atata vreme cat soarele dorintei mele se-ntoarce si iar se-ntoarce, nesatul.

Niciun comentariu:

Carla's