duminică, 14 septembrie 2008

Septembrie- luni



Ultima zi de net.

Ultima zi in care ma uit la wrestling.

Ultima zi in care o sa mor de plictiseala.

Ultima zi de pura placere.

O sa imi lipseasca generala.

O sa imi lipseasca Andreea. Cu cine o sa mai cant eu in ore Drumurile Noastre?

O sa imi lipseasca Betty. Cu cine mai barfesc eu?

O sa imi lipseasca Cristina. In cine mai arunc eu cu paine?

O sa imi lipseasca Veve. Pe cine mai injur eu?

O sa imi lipseasca Robert. Cine ma mai scoate pe mine din sarite?

O sa imi lipseasca Andrei. Cine imi mai zice mie la teste?

O sa imi lipseasca Matei. Cine o sa mai traga basini in fata mea?

O sa imi lipseasca Limba. Cu cine mai rad eu in ora de latina?

O sa imi lipseasca Miruna. Cu cine mai am eu discutii in contradictoriu?

O sa imi lipseasca celebra Ana si Fofo. De cine mai rad eu?

Ce zi trista...

Niciun comentariu:

Carla's