joi, 12 februarie 2009

Kreator, Caliban si Eluveitie


Dupa parerea mea a fost cel mai tare concert de pana acum.
Eu ce-i drept, am mers numai pt Eluveitie, care au cantat exceptional, dar cam putin (45 de min).
Caliban m-au lasat rece. Nu mi-au placut si nu cred ca o sa imi placa prea curand. Nici nu am stat sa ii ascult...asa ca trecem peste.
Nu pot spune ca sunt o mare fana Kreator, dar mi-au placut. De pe la Caliban a inceput si pogoul, si s-a incheiat, mai brutal, pe Kreator.
Becker Brau a fost o idee nu proasta, foarte proasta. Nu au fost 666 de persoane, au fost cam 1000. Pese tot scriea "Bere germana", pai tata, daca asa e berea germana... e naspa. O bere mai proasta ca aia nu am baut in viata mea, si un pahar amarat de bere (nici macar nu era de 0.50) era 7 lei.
Concluzii?
Meritam un loc mai bun pt astfel de concerte.
Meritam o bere mai buna.
Eluveitie si Kreator merita un public mult mai numeros.
Aparentele insala (era un tip imbracat mai punk.. si tot faceam eu misto de el ca parca e din alt film, ca nu are ce cauta acolo, ca l-o fi batut careva sa vina..era asa cuminte, la locul lui... dar pe Kreator s-a dezlantuit fiara din el :)) ).



PHOTO: Pade de la Eluveitie. <3

Niciun comentariu:

Carla's