joi, 15 aprilie 2010

postul cu nr 100

Mi-e dor de tine. Da, mi-e dor de zambetul tau, de mana ta, sa ma imbratisezi, sa ai grija sa ma trezesi in fiecare dimineata la timp, sa-mi dai un telefon cand ma astept cel mai putin, sa-ti aud vocea, sa te tin de mana si sa ne plimbam ore in sir, sa ma uit urat la tine cand bei prea mult, sa-mi faci ceai cu visine si rom, sa iesi pe balcon sa fumezi iar eu sa vin sa te imbratisez, sa ne uitam la un film impreuna, sa ma mangai, sa ma saruti, sa te visez, sa incerci sa-mi faci poze iar eu sa ma uit urat la tine, sa te cert ca nu mergi la facultate, sa-ti usuc parul, sa-ti port tricourile, sa ma iei de la liceu, sa vii la mine cu medicamente cand sunt racita, sa mergem impreuna la cumparaturi. Mi-e asa dor... si stiu ca si tie ti-e dor. Recunoaste! Recunoaste macar in sinea ta! Spune ca ma iubesti. Vreau ca de fiecare data cand inchizi ochii sa-ti aduci aminte de mine si sa soptesti "te iubesc!"

Un comentariu:

pure_poison_29 spunea...

Aerosmith-I don't wanna miss a thing.. :)

Carla's