duminică, 22 mai 2011

placerea bocetelor

Niciodata nu am regretat nimic, nu am regretat nici macar greselile comise, de ce? Pentru ca ele m-au facut ceea ce sunt acum.
Ai idee cate zile am plans dupa tine? De fapt, am plans dupa mine, dupa reflectia mea vazuta in ochii tai. Am plans mai degraba dupa ce am fi putut fi, nu dupa ce am fost. Nopti intregi nedormite si cafea in exces, m-ai adus in pragul nebuniei. O nebunie oarecum nedefinita, o parte din mine tipa dupa tine, iar cealalta vroia sa fuga de chipul tau. Frica primara, salbatica, cum ca as putea ajunge ca tine. Ce pendulare...dulci chinuri si vesnica groaza.
Tot mai des ma imaginam aproape de tine, de rautatea si egoismul tau.... De ce m-am temut la inceput, nu am scapat.

Dupa mult timp, m-am eliberat, de orice gand patimas, de tine si slutenia ta, dupa mult timp ma gandesc si la mine...doar la mine. Iubesc.
Dar de data asta, ratiunea va ocupa primul loc.
Orice s-ar intampla, nu-mi pasa, sunt cel din umbra.
Published with Blogger-droid v1.6.8

Un comentariu:

Alma spunea...

Superb Carla!

Carla's