sâmbătă, 11 august 2012

un alt val nestatornic

Mi-e dor de zilele in care stateam impreuna pe iarba, mi-e dor de tabieturile noastre, de cafeaua de la Spring, de o carte de 2 lei de la anticariatul din colt si de iarba atat de verde din Izvor. Mi-e dor de acele zile in care nici nu era nevoie sa vorbim, o singura privire era suficienta.
Dupa mult timp (precum Proust si medlena lui), am incercat si eu cu alta persoana si intr-un cu totul alt loc, sa gust putin dintr-o veche placere. Parul lui blond nu se compara cu suvitele tale, parfumul lui (atat de asemanator cu al tau) parca nu are acelasi efect asupra mea.... Un singur lucru se potriveste si face ca voi doi sa semanati... .Cu toate ca aveam antecedente si trebuia sa ma astept la orice din partea unui val atat de nestatornic, mi-am asumat riscul si ca de fiecare data am pierdut ...
Cafea, peron, gara de nord.

Niciun comentariu:

Carla's