sâmbătă, 31 mai 2008

Cum sa agati corect e hi5!

(sursa: revista FHM)
Intrebare: Vrei sa faci rost de minore cu padina roz de hi5?
Raspuns: Mah, n`as vrea, ca e penal...
Intrebare: Pagina cu inimioare sclipitoare si stelute?
Raspuns: Nu, ca daca am dat 100 de mi pe revista, siiigur am depasit momentul.
Intrebare: Si cu texte gen: "da ai ma lashi itilav si lotzo itze"?
Raspuns: Da, aa, da, daca imi spui asa inteleg.
Intrebare: Sau "ms de msj es drg uss 4 evr"?
Raspuns: 4 evr? Iti dau eu 5, si doua peste bot, desigur.
Intrebare: Nu te agita!
Raspuns: A, bun imi spune totusi revista. A, bun nu trebuie sa ma agit. Ok
Intrebare: In primul rand, asigura`te ca fata e reala si nu este fata pefecta, creata de nazgubenii de la FHM.
Raspuns: Deci sa ma asigur ca aia cu care fac "jcartapsjhd", aia e reala? Da
Intrebare: Cum poti sa verifici asta? Trimite`ne doar un mesaj cu parola "fhm", daca vei primi raspuns cu "ciorba de fasole", inseamna ca ne`ai prins si ca trebuie sa mai cauti.
Raspuns: Deci eu am dat 100 de mii de lei pe revista asta ca atunci cand intru pe hi5, pe langa "djhtp ms", sa dau mesaj "fh" si ei sa imi raspunda "ciorba de fasole"? raspuns: DA



(sursa: revista FHM, In Gura Presei cu Mircea Badea)

Carla's