marți, 7 octombrie 2008

Ce sa scriu despre Romania?!

Salutari dragii mei, am primit diverse sugestii. Majoritatea, imi cer sa scriu despre Romania, despre scumpa noastra tarisoara. Ok.. ce as putea scrie despre Romania? Mi-ar lua luni de zile.. si nici nu as stii cu ce sa incep. Sa incep prin a face o imensa "dezvaluire" ca Elodia e moarta!!!??? Nu cred. Sa scriu pagini intregi despre oameni si gradul lor de nesimtire? Nu... cred ca toata lumea s-a lovit de nesimtirea unora. Sa scriu despre "politicieni"? Ce fac ei? Raspuns: nimic, deci ce pot scrie despre ei.. ca de fiecare data cand sunt campanii electorale, mai maresc din gura salariile si pensiile? Cu siguranta nu. Sa scriu despre turismul romanesc? O sa ma intrebati "cum.. exista?" da prietene exista, dar nu stim noi cum sa-l valorificam cum trebuie. Gandeste limpede, avem o tara frumoasa, avem munte, ses, si surprinzator, si mare. Avem toate formele de relief.. si ce facem noi?.. simplu, aruncam cacatu` (la propriu) in mare. Asta caracterizeaza ceeel mai bine poporul roman si nesimtirea lui.

Ce sa mai scriu despre Romania? Sa scriu de divele precum Doamna Magda? cred ca mi s-a acrit.. si deabea am mancat..

Deci.. ce sa scriu despre Romania?! Nimic.

Daca inca nu v-am convins ca nu e nimic de scris.. ori am eu probleme..ori voi v-ati chinuit 5 minute sa cititi asta degeaba. Concluzia iti apartine!

Niciun comentariu:

Carla's