sâmbătă, 9 mai 2009

Eu sunt sufletul care vesnic neaga

Nimic nu cred. Zi-mi patima mai mare decat cea pe care o savarsesc deja. Crezi ca e drept, ma intrebi? Nu, probabil nu e drept, dar asa gandesc. Daca ai putea vedea totul prin prisma mea macar o data, o clipa, ai intelege de ce gandesc asa. O eternitate captiv in acest suflet... sa vezi in fiecare clipa din viata, amintiri nemiloase scrijelite pe peretii sufletului, nu, asa nu ai putea. Ai striga, ai implora, si tot degeaba.
Am sustinut mereu ca simturile nu inseala, judecata inseala.
Daca cred in dragoste, in Dumnezeu? Niciodata nu pot da acelasi raspuns. Daca cred in tine, in ce imi spui si imi demonstrezi, nici asta nu stiu, cert e, ca eu, sunt sufletul care vesnic neaga.

P.S
Nu e niciun apropo!!!! Or something...e doar un post

6 comentarii:

Andreea spunea...

Asta e geniala:|


Acum intzeleg dc au ajuns unii la filo


:X

dudu boss B-) spunea...

adeev:|

chiar e genialaa

;x filoloaga lu' mama

da' totushi...
(cureaua e mai geniala)
sincer:)

Snuff J. spunea...

carla cerseste comentarii:))
da ma e genial...sublim:X

Carla spunea...

cersesc, pt k voi nu va simtiti

untitled spunea...

tatianaaa :X dc nu esti on ?=))
ba imi place dar e doar povestire sau expierienta proprie?dak e experienta proprie e cam nasol :))
oricum,dragut

pure_poison_29 spunea...

"amintiri nemiloase scrijelite pe peretii sufletului" una din cele mai frumoase chestii scrise de tine ever

Carla's