luni, 7 septembrie 2009

23 23 23 totul la tine era 23

Am ascultat melodia si mi s-a facut dor. Un dor nebun de tine, de mare, de parul tau mereu ud si de glumele noastre de-a dreptul stupide, dar ce ne mai amuzam atunci. Iti aduci aminte cum ma sunai la 12 si 11 minute ca stiai de fobia mea cu 23? Iti aduci aminte cat ma enervai? Cat de frica mi-era?
Iti aduci aminte cand m-ai sunat la 00.00 sa imi spui primul La Multi Ani? Poate iti aduci aminte cum te-am injurat ca m-ai trezit din somn, dar am apreciat foarte mult gestul, chiar daca nu ti-am spus asta pana acum.
Iti aduci aminte "chelnerul catre o doamna?" vai.. cat de mult m-am chinuit sa iti zic bancul asta cap coada...
Cand imi aduc aminte de tine, cand mai vad pe undeva bancul acesta groaznic, cand merg la mare... zambesc, zambesc si sunt fericita.

___________
Este o poveste fictiva!!

Un comentariu:

pure_poison_29 spunea...

iar capul tau este gol

Carla's