joi, 24 septembrie 2009

P.S te iubesc

Imi place atat de mult cand ma atingi usor pe umeri. Imi dai fiori. Imi plac buzele tale atat de dulci...atat de delicioase. Imi place sa ma joc in parul tau... e o placere atat de mare. Imi place cand ma strangi in brate, daca ar fi dupa mine, as sta in bratele tale o zi intreaga si nu m-as satura. Imi place sa te sarut pe obraz... Imi place cand ai buzele reci. Imi place cand ma saruti pe gat, cand ma atingi usor pe sani. Imi place cand razi. Imi place vocea ta. No one touched me like you do..
Imi place sa stiu ca ma iubesti. Imi place ca te iubesc.

2 comentarii:

pure_poison_29 spunea...

p.s: e frumos:)

Theo spunea...

E superb! Mi-am amintit de Toni...de tot ce facea el...Mi-e dor sa fiu iubita, sa fiu dorita de cineva asa cum esti tu. Sunt geloasa! Sunt geloasa pentru ca tu ai parte de tot ce-i mai bun in viata asta si eu numai ma amagesc...amintiri, oameni, idei pe care le vreau perfecte, dar nu sunt. Oameni. M-am inselat in privinta multora. Da, acum poti striga: Nu ai dreptate! Pentru ca stiu ca nu am. "Perfectiunile" mele s-au dovedit a fi niste falsuri de prasta calitate. Da, ai dreptate. Pentru prima oara in viata, iti dau dreptate.

Carla's