miercuri, 2 decembrie 2009

Atentie se-nchid usile

"Atentie, se-nchid usile!" ah, la naiba, iar nu l-am prins.
Asa se intampla in fiecare seara, in drum spre casa.
Ma urc in metrou la Basarab. E atat de aglomerat.. noroc ca jumatate coboara la Crangasi, imaginati-va cum ar fi sa stati in acea duhoare de transpiratie inca 3 statii, pana la Eroilor? Vorba aia, "curat murdar". Vad un loc liber in celalat compartiment, grabesc pasu intr-acolo. Bun, acum imi pot scoate cartea, n-are rost sa stau degeaba 10 minute. Merg de regula mult cu metroul, de ce nu as valorifica acest timp citind? Termin 3 pagini si exact cand sa intru in lumea cartii, o voce ma anunta ca am ajuns la Eroilor. Pff.. inchid cartea si ma indrept spre usa. Ma asez in spatele unui domn inalt, tuns periuta. Nu am fost niciodata in stare sa deschid usile alea cand butonul e verde, pur si simplu nu pot. Aici schimb, trebuie sa o iau spre Gorjului. Super, metroul e in statie. Cum se deschid usile o iau la goana pe scari incercand sa nu lovesc din greseala pe nimeni. Cand sa ajung pe celalalt peron, aceeasi voce imi da una peste fata si imi spune "data viitoare sa te grabesti draguta", de fapt era "atentie se-nchid usile!" Ah la naiba, iar l-am pierdut.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ha! Astazi m-ai vazut cum am deschis usile cu manusi pe mana :). Poate daca iti incalzesti mainile inainte sa apesi va merge. Ia incearca asta odata si zi-mi daca a mers.

Carla's