joi, 10 decembrie 2009

Nu stiu

Si-acum?
Si-acum ce?
Si-acum ce faci?
Nu stiu!
Cum sa nu stii...
Simplu, nu stiu.
Il iubesti?
Da.
Nu crezi ca te iubeste?
Nu stiu.
Cum sa nu stii...
Simplu, nu stiu.
Te-ai schimbat?
Da.
S-a schimbat?
Da.
Deci stii!
Stiu.
Cum de stii?
Simplu...stiu.
Ai vrea ca totul sa fie ca atunci?
Nu stiu.
Cum sa nu stii...
Simplu, nu stiu.
Ai vrea sa fie mai bine?
Da.
Te inteleg.
Nu te cred!
Cum sa nu ma crezi?
Simplu, nu te cred.
Iti lipseste asa-i?
Nu.
Nu iti lipseste?
Nu.
Cum asa?
E al meu.
Si asta inseamna ca nu iti lipseste?
Da, asta inseamna.
Deci te poti vedea cu el cand vrei, nu?
Nu chiar cand vreau.
Deci cand nu te vezi cu el, iti lipseste.
Da, imi lipseste atunci.
Te deranjeaza ceva la el?
Da.
Ce?
Nu stiu.
Cum nu stii?
Simplu, nu stiu.
Adica te deranjeaza ceva la el, dar nu stii ce?
Exact.
Cum asa?
Nu stiu.
Crezi ca pe el il deranjeaza ceva la tine?
Probabil.
Ce vrei sa faci de Craciun?
Chestii care se fac de Craciun.
De ce?
Pentru ca imi place.
Vine el cu tine?
Nu.
Cum nu?
Simplu, nu.
De ce?
Pentru ca nu ii plac.
Deci asta te deranjeaza la el?
Poate si asta.
Cum poate, deci mai e ceva?
Da.
Ce?
Nu stiu.
Da...
Deci sunt bine?
Tu, da...
Eu da?
Da.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Se vede cat de mult iti lipseste Ollie. Ne-ai innebunit pe toti :) (glumesc).

Unknown spunea...

Ai talent frumoaso (m-am uitat in sufletul tau...si-mi place ce-am vazut...) Mai scrie! Poate intr-o zi o sa-ti aduni gindurile intr-o carte...

Carla's