miercuri, 15 decembrie 2010

iubind imi daunez doar mie

Ce inseamna patru pereti? Te consideri acasa intre patru pereti? Te consideri protejata? Gandeste-te la asta..
Eu ma simt inchisa, ma simt ca-ntr-o cusca. Inchisa intre patru pereti rigizi, reci, duri si total neprimitori. Nu ma simt nici protejata, nici iubita, nu ma simt deloc cum probabil va simtiti voi, sau marea majoritate dintre voi.
Patru pereti ostili. I-am decorat cu diverse lucruri de la voi prieteni, ca sa ofer un sentiment de caldura, sa va simt aproape. Dar degeaba. Parca mai rau fac. Parca imi intaresc convingerile, parca fac acesti patru pereti sa para mai negrii.
Vreau sa ma stranga, sa ma sugrum intre cei patru pereti. Vreau sa nu am aer, vreau sa amortesc, sa ma doara toate oasele, sa nu-mi mai simt corpul si mintea, poate atunci o sa fie altfel, poate o sa mai simt ceva, vreau sa simt ca apartin unui mediu, cuiva.
Ma duc intr-un colt. Ingenunchez. Imi cuprind intreg corpul, sau ma rog, atat cat conteaza. E intuneric si e frig. Tremur. Liniste. Aud cum rasuflu, aud cum aerul patrune in mine. Latrat de caine. Ostil.
Degeaba.
Orice as face, oricat as incerca, nu ajuta cu nimic.
Sunt un strain in propria-mi casa.

Un comentariu:

ad spunea...

intre patru pereti, singuratatea nu e un mod de viata ci o alegere

Carla's