joi, 30 decembrie 2010

miau

Urasc targurile de craciun, pentru ca niciodata nu am suficienti bani la mine si aproape intotdeauna gasesc o multime de lucruri frumoase, numai bune de cumparat. Cel mai recet drum prin centru mi-a adus...nu, nu va zic, va las in suspans pana la sfarsit. Era atat de draguta, era alba cu o tenta albastra si era micuta. Am luat-o in brate, s-a mulat perfect pe umarul meu. Ma gadila si imi placea. Am zis ca trebuie sa fie a mea. Mi-am scos cheile si protofelul din geanta si mi le-am bagat in buznar. Era frig afara si ea era un pui care tremura. Am baga-o in geanta, am inchis fermoarul pana la jumatate si am plecat fericita spre metrou.
A sunat telefonul "pronto (miau)"da, ce a urmat pormo in telefon....nu are sens sa redau. Mi-am luat micutul cadou si am schimbat directia spre un magazin veterinar. Am luat de pe drum o fundita rosie si o felicitare "craciun fericit si va rog sa aveti grija de ea". Am lasat-o 3 statii mai incolo.

"Ce-ti trebuie tie pisica? Tu esti o pisica!"

2 comentarii:

johny dark spunea...

Foarte frumos, e frumoasa ca relatare de sfarsit de An.Sarbatori fericite si noul An sa iti aduca tot ce iti doresti si multa fericire.

Carla spunea...

merci, la fel si tie!

Carla's