duminică, 15 ianuarie 2012

urmeaza-ma

Da-mi mana, mana ta patrata, mai mare decat a mea, dar si mai calda, mana care nu a avut niciodata rabdare sa invete sa fie indeajuns de blanda... Urmeaza-ma in camera aproape obscura, in care ne poarta incomprehensibilul hazard, fara a avea de dat socoteala nimanui, fara grija timpului care trece. Dar si fara prejudecati, caci asa cum ti-ai fi putut deja imagina, dupa multe asteptari, ne dormin acelasi lucru. Dovada sunt chiar eu, care, iata, m-am abandonat voluptatii pe un pat ametitor de moale, un pat atat de mare pentru o singura persoana... Iar tu, esti acolo, asezat la picioarele mele, si ma mangai peste picioarele goale, cu varful degetelor. E mai curand o atingere usoara decat o mangaiere, dar as sta ceasuri intregi sa iti ascult degetele care redeseneaza gleznele mele, pulpele, genunchii.
Trupul meu incepe sa se zvarcoleasca intr-un mod pe care l-as califica drept indecent, caci capul mi-e in continuare rece, cu toate ca celelalte au inceput sa mi se-ncinga. Si raman acolo...asteptand mainile tale, care si-au inteles de mult puterile si profita in mod clar de situatie.
Vezi... ma faci sa-mi curbez salele, iar fesele mele se contracta intr-un mod caraghios.
...
Tot cautand prin asternuturi, piciorul meu stang a dat de tine.
Sunt a ta in intregime. Simti cum iti apartin? Cu o mana infipta in parul tau, iar cealalta fanatic desenandu-ti conturul spatelui, ma las abandonata posedarii de catre tine, te doresc cu pasiune.
...
Ce te-ar mai putea interesa la o femeie pe care ai dezbracat-o, a carei pudoare a capitulat sub privirile tale, care a gemut sub mangaierile tale, a tipat in imbratisarile tale?

Un comentariu:

Unknown spunea...

însăși esența feminității ei, asta e ceea ce continuăm să căutăm, să cercetăm, să vrem să aflăm.
Până una alta descoperim multe alte chestiuni legate de noi înșine și de cei pe care îi iubim...

Carla's