miercuri, 4 iunie 2008

S-a terminat scoala!

Evident ca sunt happy :) gata scoala. Vineri am serbarea si banchetul si imi iau adio de la fostii mei colegi. Vara asta va fi cea mai tare. Am cale libera la baieti, concerte and stuff. Nimeni si nimic nu imi va strica vara. 8->
Asa.. pentru inceput, am pus si eu ochii pe cineva :">, ca deh, e la moda :> si eu, daca nu sunt la moda, se va intampla o tragedie. Bun, cum vara de abea a inceput, si evident (stiu, folosesc prea des cuvantul "evident") toate prietenele mele au ochit ceva, trebuia sa ma conformez.
Am inceput evident (sorry) cu bucuresteni :> da nu orice fel de bucuresteni, d`aia cul si trendi :>, da m`au plictisit, sunt prea fitosi, nu`s de nasul meu cum se zice :)), pormo cu un tip din baia mare :X, aiurea...(cuvantul "aiurea" explica tot) si in final :)) (nu am mai zis "evident") unu din constanta (poate citeste asta..:-S...ehh asta e :)) ).
Vara e plina de surprize.
Sa incep sa bat campii si despre concerte.
Primul care a deschis asa numita "vara a concertelor" , a fost cel al lui Kiley, nu pot spune ca sunt o mega fana kiley, dar ascult...
In curand, va urma Bestfestu, Artmania, Metallica si Bon Jovi (asta daca se confirma odata cand vine).
I`ll be back with new summer activities!

Carla's