luni, 16 iunie 2008

Sondaj de opinie

Cred ca v`am exasperat azi cu CEA MAI TARE REVISTA PTR FETE, pe nume Cool Girl.
Toata lumea vorbeste (nu danseaza..dupa cum era o melodie) de urmatorul caz: unde ai vrea sa o faci ptr. prima oara. Am si eu o problema saptamana aceasta.
Fac un sondaj de opinie, voi doamnelor si domnilor, unde ati dori sa o faceti prima data? Va dau si variante:
1. Clasic: in pat.
2. Intr`o cabana la munte.
3. Pe plaja.
4. Intr`un loc public.
5. Pe un vas.
6. Oriunde.
Am vazut multe comentarii pe baza acestui subiect, si majoritatea supn ca ar dori sa o faca intr`un loc public. Hai sa analizam aceasta optiune, ca niste analisti ce suntem.
De ce intr`un loc public?
> Simplu, oricand te poate vedea careva si acel cineva, logic, zice ce esti cula, shukara si trendi.


Cu cine ati vrea sa fie prima data?
1. Cu iubitul , sau daca sunteti "de moda veche" , cu sotul.
2. Cu cel mai tare tip/tipa din liceu.
3. Cu un super tip/tipa pe care l`am intalnit la mare.
4. Cu oricine.

Majoritatea aleg varianta 2.
De ce?
> Simplu, daca o faci cu cel mai tare tip din liceu, o sa afle tot liceu (ca deh, barfele circula repede) si o sa fii catalogata drept cea mai trendi si cea mai populara fata din liceu.

Aici eu mi`am terminat discursul si ca sa nu zica lumea ca eu nu mi`am dat cu parerea, prima data as vrea sa fie pe plaja cu iubitul. Stiu, imi cer umile scuze, sunt de moda veche... nu o sa fiu niciodata atat de trendi ca voi divele. Acceptati`mi scuzele.



Parerea voastra conteaza!

4 comentarii:

pure_poison_29 spunea...

2 si 1:P :)) sau 1 si 1..:-??

Anonim spunea...

clar in pat cu iubitu' :D...invechit dar tocma deaia e invechit pt k majoritatea fac asa :P

Anonim spunea...

5 si la a 2a parte nu am ce sa raspund dar as prefera o tipa buna:))

Mishu spunea...

La prima intrebare: (a fost)evident, in pat. Nimic nu se compara cu patul. Mai mult decat atat: nu poti sa rupi vasul in doua, nisipul de pe plaja sau buda, pe cand patul poti sa-l rupi in doua (si inca cum :> )
La a doua intrebare: cu nimeni de-acolo. As putea eventual cu o tipa sau cu prietena. Dar cu cel mai tare tip din liceu, in niciun caz nene! Pai mai bine merg in parc la Opera!!!

Carla's