sâmbătă, 8 ianuarie 2011

nu te vreau

Unde erai cand aveam nevoie de tine? Ce faceai cand ma plangeam la tine ca sunt singura si ca sunt cu moralul la pamant? Ce faceai cand iti ziceam ca ma distrug usor usor? Ce faceai cand cautam sprijin? Ce faceai cand cautam sprijin in TINE? Ce faceai cand te doream atat de tare?
"Nu stiu" bun raspuns. Ai fost orb, sau pur si simplu nu ti-a pasat, erai cu gandul in alta parte.
"Te vreau" nu zau baiete? Ma vrei? Cum asa, cum ai ajuns tu la concluzia asta? Te-ai gandit tu cu capu ala al tau si ai realizat ca ma vrei? Nu zau, esti patetic!
"Imi pare rau" iti pare rau ca ce? Ca ai ratat o asemenea oportunitate? De ce iti pare rau?
"Tin la tine" acu ti-ai dat tu seama ma baietule ca ti la mine? Acum? Pana acum ce ai facut? Nu ai tinut si pana acum la mine?
"N-ai idee ce rau imi pare" da, si mie imi pare rau, imi pare rau ca am avut atatea zile urate, am avut zile in care ma simteam singura, si ghici ce, chiar eram singura! Sa-ti para rau!
"Te iubesc" hai ca n-am timp de tine; nici timp nu mai am, nici pentru tine, nici pentru nimeni.
Ai grija de tine!

Niciun comentariu:

Carla's