miercuri, 12 ianuarie 2011

scrisoarea asta e pentru tine

Ma vrei, stiu asta, o vad in privirea ta. Dorinta. Imi urmaresti fiecare miscare, esti mereu langa mine, stai in umbra ca sa nu te vad, sa nu vad ca te uiti lung la mine. Da, ma vrei. Tanjesti dupa inca un sarut. Stiu ca-ti amintesti cum te muscam de buza, tremurai... iti placea.
Ti-e dor sa ma iei in brate, sa ma cuibaresc langa tine, sa stau pe pieptul tau si sa ma foiesc ca o pisica. Ai da orice sa ma mai auzi macar o singura data mieunand.
Ai da orice ca sa ma mai iei o data in brate, stiu ca nu mi-ai mai da drumul, sti si tu asta.
Vrei sa pari dur, vrei sa-mi dai senzatia ca ai uitat totul si ca nu-ti mai pasa; dar stii ce? Din contra, pari vulnerabil. Esti vulnerabil.
De ce? De ce faci asta? De ce incerci sa pari ceva ce nu esti? Cand o sa te plictisesti de jocul asta al tau?
Nu conteaza, eu astept, a ajuns sa-mi placa, imi hranesc si eu orgoliul dupa mult timp. Nu conteaza cand o sa renunti la joc, pentru ca stiu ca atunci, imi vei cadea in brate, si nu voi mai face prostia de a-ti da drumul.

Un comentariu:

embe spunea...

imi place raw:x

Carla's