miercuri, 27 aprilie 2011

Love me if you dare

Am incercat sa fug de realitatea cruda si sa ma refugiez intr-o lume aparent perfecta,aici e momentul in care am omis un singurul lucru:Realitatea este acel lucru care nu dispare nici atunci cand nu mai crezi in ea.Defapt,era singura cale de a ma simti linistita ... protejata.Am preferat sa ma mint si sa incerc sa fac in asa fel incat 'basmul' sa dureze cat mai mult posibil,doar imi era bine,nu?!
Dar,cum orice are un sfarsit ... acesta este sfarsitul meu! Jocul s-a terminat,ultima carte a fost pusa jos si din pacate,nu aveam cartea care ma ajuta sa continui. Majoritatea ar zice 'Asta este!Merg mai departe'. Asta o sa incerc sa fac si eu .. dar cum sa am incredere cand lumea isi afiseaza falsele masti in fata mea?Cum sa zambesc,daca imi vine sa urlu de durere?Probabil o sa treaca si asta dupa ceva timp,desi .. odata ranite,sentimentele nu mai pot fi aceleasi.
Si pui suflet si crezi ca vei reusi pana cand intervine realitatea! Abia atunci 'te lovesti cu capul de zid' realizezi ca esti viu si ca tot ce s-a intamplat parca a durat cateva ore dintr-o noapte obisnuita ca oricare alta din viata ta banala in care zi de zi te lupti cu tine insati.
Iar despre el ... nimic de spus, era cel datorita caruia aveam o speranta ca ma voi schimba,ca voi reusi sa-i redau zile cu soare si o sa-l fac sa uite de tot ce a fost rau in viata lui.Defapt,datorita lui am scris toate astea!
The end!

_____________________________
#Love me if you dare

Niciun comentariu:

Carla's