duminică, 3 aprilie 2011

maine, vei mai avea o amintire

Eu cred ca suntem facuti din iubire, traim pentru a primi si a darui iubire. Fara iubire, fara dragoste ar fi pustiu in lume. Dragostea poate sa umfle panzele sperantei, dar singura nu poate niciodata sa duca corabia la mal.
Am incetat de mult sa mai iubesc! Iubirea e o iluzie, o iluzie ca barbatii pot fi diferiti.
M-am saturat sa sper, m-am saturat sa astept.
Beau o ceasca de cafea si ma gandesc la cat de proasta am fost si la cate am pierdut. Regret o multime de lucruri, le regret, dar totusi nu as schimba nimic. Pentru ca datorita greselilor, am ajuns aici, datorita lor sunt ceea ce sunt. Sunt un om mai puternic si care vede altfel acum. De iubit, iubesc doar micile placeri ale vietii. De la cafeaua tare de diminieata, pana la curatatul parului cainelui de pe haine.
Nu am nevoie de nimeni ca sa fiu fericita, am nevoie doar de mine. Placerea e o minune care ma invata ca eu sunt eu. Placerea sunt eu: de fiecare data cand va exista placere, voi exista ai eu. Nici placere fara mine, nici eu fara placere!
Narcisista? Femeia se priveste totusi nespus de mult in oglinda, doar pentru a vedea acolo pe un altul - care o priveste.
Dragule, nu te mai iubesc! Nu va mai fi nimic. Ne vedem maine, dar, doar in amintire!

Niciun comentariu:

Carla's